Ak budete súhlasiť s navrhnutými podmienkami a postupom, pristúpime k samotnej záchrane. Prvým krokom a v prípade hardwarových závad aj najpodstatnejšou časťou, je binárna (1:1) kópia poškodeného média na médium záložne. V prípade čisto softwarových poškodení tak zaisťujeme ochranu pôvodného obsahu pred náhodnými zmenami. Po dokončení binárnej kópie nasleduje podľa povahy závady a miery poškodenia softwarová časť záchrany, napríklad rekonštrukcia súborového systému.

Stav zákazky môžete sledovať on-line na našich internetových stránkach. Najneskôr v okamžiku jej ukončenia Vás budeme opäť kontaktovať.
Expresná realizácia
V naliehavých prípadoch sme schopní na zákazke pracovať nonstop, teda vrátene noci a víkendov. V prípade expresnej realizácie sa tak na zákazke pracuje nepretržite až do jej ukončenia. Viac sa o tomto režime dozviete
tu.
Časová náročnosť: Väčšinou 2 až 3 pracovné dni. V prípade expresného vykonania väčšinou do druhého dňa, prípadne v ten deň večer (v noci).